torsdag den 19. juli 2012

Glas, kasser og mange ord!

I dag har jeg haft energi til at "smutte" en tur i Ikea sammen med manden min. Det med energi er ellers ikke noget jeg rutter med i disse dage. Da jeg for 14 dage siden var hos lægen, fik jeg udleveret en recept på "tålmodighed" - men den slap altså hurtigt op her hos mig!!! Så i mandags var jeg i "helsekosten" efter lidt af hvert mod snot/uorden i maven/ringe immunforsvar, så nu er min dag fuldstændig skemalagt i "indtagning af ren helst" tidspunkter! Om det virker??? Tja, nu er det jo kun torsdag, men et er sikkert, noget sker der! Mine dage er blevet "interval inddelt"; sådan at forstå, at jeg lige efter indtagelse af noget pullimut bliver rigtig skidt og må hen at ligge ned en times tid (tak, Tour!!!). Det sker så 5 x om dagen - og der røg altså 5 timer så! Men i mellemtiden har jeg det strålende... i hvert fald efter dagens første to doser! De andre lækkerier jeg indtager, giver blot sure opstød, underlig ånde og pels på tænderne, men hva?!

Nå, men tilbage til Ikea - jeg hoppede nemlig en omgang pullimut over (kan jo ikke ligge ret længe på sofa i Ikea, før det bliver kedeligt!) og så drog vi afsted! Og jeg købte KUN - KUN det der stod på min seddel! Altså er jeg ikke helt rask endnu!


Flere skønne hvide kasser og tidsskriftkassetter, mærkedimser til andre kasser, vitrinelåger (ikke med på billedet vel) og så nogle glas til knapper, bånd mv. Jeg tror det bliver rigtig fint med farvestrålende fyldte glas bag vitrinelåger! Billede følger!

Maria


Denne frøken er ikke specielt vild med al min roden, rengøren, støvsugen og larmen i lapperiet. Men så er det da godt, at der lige har stået et par stofkasser i stuen til fri afbenyttelse i nogle dage (det gør de ikke længere!!!).




7 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Der e rmange gode ting at hante i Ikea. Håber du snart kommer ovenpå efter du er startet på helsekuren, rigtig god bedring :))

Fru Larsen sagde ...

Hmmm jeg mente selvfølgelig "hente"

Helle H sagde ...

Nejhvor er det træls for dig. Rigtig god bedring. Jeg er enig i at Touren kan redde mange ting - bl.a. venten på at det bliver ens tur til at holde ferie.

Kari sagde ...

Nu må du sørme se at blive frisk igen. Jeg tror det hjælper når du får sat tingene på plads, og kan nyde det flotte sesultat. God bedring.

Sølvis blog sagde ...

Jeg blir i så godt humør når jeg leser din blog. Alle de friske farver du bruker gir masse energi. God bedring.

Maria Vetter Christiansen sagde ...

Øv øv øv for dig at du er sløj! Håber snart du får det bedre! IKEA er fantastisk! glæder mig til at se det færdige resultat! og hvor er din kat bare fin!
Knus
Vetter

Kisser Laptern sagde ...

Det med at rydde op og skaffe orden er altså ikke min spidskompetence. Og det aller-aller-sidste der kommer i orden er mit syrum. Det er en katastrofe p.t.

Jeg er s.... misundelig over din iver på det felt.

Glædelig nydning.
Kirsten